Van mobilod? Na ez az.

Mobilisztán

Mobilisztán

Elköltöztem

2007. június 05. - txbx

Ez a blog megszűnt, minden korábbi bejegyzés átment a cellanaplo.blog.hu címre.

TxBx

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr2593019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

netsound · http://www.netsound.hu 2009.05.29. 10:08:46

A telefonok egyre okosabbak és valóban - ezzel (is) egyetértek - a tartalom-kereskedelem mégsem követi arányosan ezt a fejlődési (értékesítési) ütemet. Ennek oka véleményem szerint, több tényező "együttállása".
Ugyanakkor a gazdasági körülményeket bevonni az indokok közé, kissé elhamarkodott.

Sokan használjuk alapfunkciók szerint mobilunkat, ritkán nyomorgatjuk feleslegesen. Mások, hozzátartozóink, gyerekeink, szeretteink, vonatkozásában azonban ez nem feltétlenül igaz.
Azt végig gondolva, hogy hányan élnek a mobil technika bűvkörében azért jól körvonalazható, hogy az ipar menetel és menetelni is fog.
Hogy mégis hogyan vesznek rá a tartalom megvásárlására passzív mobilosokat? Mint a világon olyan sok minden, ez is érzelmi alapon itéltetik meg. Az iparágban rejlő hihetetlen lehetőségek még kiaknázásra várnak.

Amit érdemes végig gondolni az a következő: "mit is tud ez a média"?
Tudsz még egy olyan reklámhordozót, amely

1., On-line, bármikor elérhető miközben a zsebemben van. Ha üzensz, mozog és sípol!
2., Alkalmas bluetooth üzenet fogadására, akár kéred, akár nem kéred. Itt jegyzem meg, ha nem is kéred, a döntésig eljutottál és még egy billentyűnyomás erejéig olvasgattál is.
3., Tartalma fontos, többé kevésbé nélkülözhetetlen.
4., Megjelenítő felülete nagy, memóriája bőséges, egyre több tartalom kiterjesztéssel kompatibilis.
5., Jelet bocsát ki magából, amely pl. egy bevásárlóközpontban jól lekövethető. Látható a térképből hová mész, hol állsz meg, hol nézelődsz. Ez nem "csak" információ!

10-15 évvel ezelőtt bármely marketing szakember a fél karját adta volna egy ilyen lehetőségért. Én azt gondolom, a jó stratégia és célzott, személy-központú tartalom szolgáltatás előtt nagy jövő áll. Netsound.hu :-)

süti beállítások módosítása